DHL Express gjør det igjen

DHL Express gjør det igjen

For femte år på rad har DHL Express vunnet kundeserviceprisen “Best i test”. Prisen ble delt ut på Oslo Plaza tirsdag 25.april.

Motta nyhetsbrev fra Transport & Logistikk

- Vi er utrolig stolte over å nok en gang motta prisen. Dette er en utmerkelse som er veldig viktig for oss. Vi jobber hardt hver eneste dag for å gi våre kunder den aller beste servicen og en god opplevelse hver gang de er i kontakt med oss, sier Nina Bjørlo, Head of Customer Service i DHL Express Norge.

Vant kategorien "Pakketransport"

Til sammen 132 virksomheter konkurrerte i 16 ulike bransjekategorier. Vinnerne ble kåret på skandinavias største kundeservicekonferanse, Call Center-dagene.

Analyseselskapet SeeYou AS er ansvarlige for samtaler, vurdering og poengsetting i forkant av utdelingen. Selskapene blir kontaktet av observatører som utgir seg for å være kunder. Vurderingskriteriene inkluderer ventetid, mersalg, kompetanse vist av kundebehandlere og dialogen som helhet. Den aktøren som får høyest totalscore vinner.

Vurderingen av selskapene skjer gjennom en rekke telefonsamtaler til mange av de største kundesentrene i Norge. DHL Express ble testet i, og vant kategorien "Pakketransport".

- Vi har en fantastisk gjeng med flotte serviceinnstilte medarbeidere og vi jobber alltid for å bli enda litt bedre. Dette bekrefter nok en gang at vår strategi (FOCUS) med systematisk å bygge en "Insanely Customer Centric Culture" gir resultater. At vår kundeserviceavdeling tar hjem prisen 5 år på rad er imponerende og noe som hele bedriften er stolte av, sier Terje Aarbog, Adm.Dir. i DHL Express Norge.

- Fokus på høy kvalitet gir resultater - dette er beviset og belønningen, avslutter Bjørlo.

VONGTOG/21. februar 2019

– Skjerp kravene og få farlige vogntog bort fra veiene

Et stort flertall nordmenn mener kravene til vogntog bør skjerpes, viser en ny NAF-undersøkelse. I tillegg bør transportfirmaer og de som kjøper transporttjenester holdes medansvarlig for sikkerheten. – Vi kan ikke leve med utryggheten folk opplever med farlige vogntog, sier Camilla Ryste, kommunikasjonssjef i NAF. Les hele saken

BOMPENGER/21. februar 2019

– Dette er bare bompenger på en ny måte

Stortinget bestemte seg tirsdag for å bestille «en utredning av ny teknologi som kan erstatte dagens bompengeordning». – Vi er overrasket og skuffet. Dette løser ikke noe som helst, sier Camilla Ryste, kommunikasjonssjef i medlemsorganisasjonen NAF. Les hele saken

Til toppen