Enklare førarkortreglar for elvarebil
(Foto: Ford)

Enklare førarkortreglar for elvarebil

– Auka bruk av nullutsleppskøyretøy er eit viktig tiltak for å nå regjeringa sine mål i miljøpolitikken. Vi vil difor at det skal bli enklare å køyre elvarebilar med førarkort for personbil sjølv om dei er litt tyngre enn det som elles er tillate. Dette kan gjere at fleire vel elvarebil i staden for ein fossildriven varebil, seier samferdselsminister Jon Georg Dale.

Motta nyhetsbrev fra Transport & Logistikk

Han har no bede Vegdirektoratet gjere framlegg om at dei som har to års røynsle med førarkort klasse B kan køyre varebilar med alternative drivstoff med totalvekt inntil 4250 kg. Den auka vekta må vere knytt til det alternative framdriftssystemet (typisk batterivekt), og lasteevna kan ikkje auke samanlikna med ein fossildriven versjon. Nye reglar frå EU gjer det no mogeleg å tillate dette for køyretøy som ein elles må ha førarkort for lett lastebil (klasse C1) for å køyre.

Vegdirektoratet vil utarbeide og sende på høyring nødvendige regelverksendringar. Det  blir arbeid med sikte på at endringar kan vere på plass våren 2019.

AUTONOM SKIPSFART/22. februar 2019

40.000 billass spares med Yara Birkeland

– Dette er et svært spennende prosjekt. Ikke fordi det har hatt spesielt store tekniske utfordringer, men fordi det representerer en sterk miljøsatsing og er en spydspiss på sitt felt. Her har vi fått være med på å være helt i front i utviklingen, og det setter vi pris på. Les hele saken

VONGTOG/21. februar 2019

– Skjerp kravene og få farlige vogntog bort fra veiene

Et stort flertall nordmenn mener kravene til vogntog bør skjerpes, viser en ny NAF-undersøkelse. I tillegg bør transportfirmaer og de som kjøper transporttjenester holdes medansvarlig for sikkerheten. – Vi kan ikke leve med utryggheten folk opplever med farlige vogntog, sier Camilla Ryste, kommunikasjonssjef i NAF. Les hele saken

Til toppen