Signerer ny stor avtale

Signerer ny stor avtale

Komplett Group og PostNord har signert rammeavtale på flere hundre millioner kroner som forlenger selskapenes samarbeid.

Motta nyhetsbrev fra Transport & Logistikk

- Vi ser Komplett Group som en langsiktig og strategisk forretningspartner - noe vårt samarbeid siden 1991 bærer preg av. Vi har i disse årene utviklet oss sammen med Komplett Group i et partnerskap der entusiasme, kremmerånd og høye forventninger har preget samarbeidet. At vi nå har inngått en avtale om å fortsette det tette samarbeidet med Komplett Group er vi glade for, sier administrerende direktør i PostNord, Robin Olsen.

- For oss er det viktig å samarbeide med en aktør som er god på leveranse i alle de nordiske landene. Tungtveiende for oss er også måten PostNord jobber med innovasjon. Vi blir i stor grad involvert, og det vil komme nye tjenester og løsninger våre kunder vil ha stor glede av, sier Anton Hagberg, administrerende direktør i Komplett Nordic.

- Leveranse er en viktig del av kundereisen. Det skal være sømløst fra A – Å og leveransen skal ha «Komplett-kvalitet». Det betyr at PostNord må etterleve våre verdier og krav til en god kundeopplevelse.

Stadig høyere krav

Komplett Group og PostNord opererer begge i markeder der stadig høyere krav til tilgjengelighet, fleksibilitet og kundeopplevelse er kritiske suksessfaktorer. I likhet med Komplett Group må PostNord kontinuerlig tilpasse seg endringer i både markedssituasjon og kunders kjøpsatferd.

- Våre systemer, analyseverktøy og kontrollfunksjoner gir Komplett Group en helhetlig oversikt over egen logistikkflyt. Våre rådgivere jobber kontinuerlig sammen med Komplett Group med å se på utviklingsområder, og vi bidrar med dedikerte støttepersoner innen disse prosjektene og videre strategisk utvikling og partnerskap på nordisk nivå, forteller Key Account Manager i PostNord, Kristine Martinsen.

Må forstå markedet

PostNord har gjennom mange år investert mye i å analysere og forstå kunde- og kjøpsatferd.

- Det er spennende for oss å bidra til at Komplett Group når sitt mål om å styrke posisjonen som Nordens ledende netthandelsaktør. Takket være vårt kundeløfte om alltid å være i forkant har både privatkunder og forretningskunder anerkjent vår kompetanse, sier Robin Olsen.

Sammenlagt kjøpte nordiske nettkunder varer på nettet til en verdi av 213,6 milliarder kroner i 2016. Det fremgår av PostNords "Netthandel i Norden 2017”. Sammen vet PostNord og Komplett hvordan de skal angripe det nordiske markedet.

TRANSPORT/16. februar 2018

Etterlyser bevisste forbrukere i transportbransjen: - Alt for mange ser kun på pris

- I dag er bevisstheten rundt kjøp av transporttjenester svært lav. Alt for mange har et ensidig fokus på pris, sier Knut Gravråk, rådgiver i Norges Lastebileier-Forbund (NLF). Les hele saken

LAGER/16. februar 2018

Produktpresentasjon av to verdenspremierer

13.–15. mars 2018 er det igjen duket for LogiMAT i Stuttgart – den 16. internasjonale fagmessen for intralogistikkløsninger og prosesstyring. Under mottoet "YOUR CONNECTION TO SUCCESS" presenterer Jungheinrich nyskapende og effektive løsninger for de besøkende. Les hele saken

Til toppen