Ser fram til godt samarbeid rundt digital innovasjon: Arne Erik Berntzen CIO Posten Norge AS (t.v.) og rådgiver Yngve Kristiansen i Webstep.
Ser fram til godt samarbeid rundt digital innovasjon: Arne Erik Berntzen CIO Posten Norge AS (t.v.) og rådgiver Yngve Kristiansen i Webstep. (Foto: Posten)

Signerer rammeavtale med Webstep på digital innovasjon

Det digitale innovasjonsarbeidet er Postens fremste verktøy for å sikre økt kundeorientering og forenkling. Avtalen inngås for to år med opsjon på årlig forlengelse i ytterligere tre år, på fagområdet systemutvikling.

Motta nyhetsbrev fra Transport & Logistikk

Webstep er en av tre av Postens avtaleparter på dette området. Avtalen forvaltes gjennom Postens eget kompetansemiljø, IT og digital innovasjon. Målet for området er å tilføre innovasjonskraft i tverrgående nøkkelprosjekter i konsernet, og dessuten å utfordre, inspirere og støtte konsernets kompetansemiljøer og forretning på digitale løsninger. 

– I møte med radikale endringer har vi behov for løpende forretningsutvikling og hurtige leveranser fra dyktige fagpersoner. Webstep har kvalifisert seg som leverandør ved å tilby høy kompetanse og god erfaring med konkurransedyktige priser. Det har dessuten vært viktig for oss å få inn samarbeidspartnere som kan jobbe enkelt og ukomplisert sammen med våre egne kompetansemiljøer, og det har vi tro på at Webstep kan gjøre, sier Arne Erik Berntzen CIO Posten Norge AS.

– Vi ser fram til denne reisen sammen med Posten Norge og er stolte av at de velger oss. Alle nordmenn har et forhold til Posten og det skal bli spennende å se hva vi kan få til sammen. Vi har møtt en profesjonell, målbevisst og samarbeidsorientert oppdragsgiver gjennom hele denne prosessen, med høy presisjon rundt hva de vil oppnå i et tøft marked preget av store endringer. At Posten Norge er så offensive på teknologi og forretning, lover godt for evnen til å nå langt innen digitaliseringsarbeidet, sier Yngve Kristiansen, rådgiver og leder av arbeidet med avtalen i Webstep.

FOSSILFRI/ 8. november 2018

Store norske selskaper vil ha fossilfrie tyngre kjøretøy

På Zerokonferansen i 2017 forpliktet et knippe av Norges største selskaper seg til å etterspørre utslippsfrie personbiler og lette varebiler. I forbindelse med årets Zerokonferanse tar de et skritt videre og vil etterspørre også tyngre fossilfrie kjøretøy. Samtidig ber de om forsterkede politiske virkemidler for å få far på utrullingen. Les hele saken

Til toppen