Ulstein Verft skal bygge Color Lines nye hybrideskip

Ulstein Verft skal bygge Color Lines nye hybrideskip

Color Line og Ulstein Verft har signert kontrakt om bygging av verdens største plug-in hybridskip. Det miljøvennlige skipet skal settes inn i trafikk på strekningen Sandefjord – Strömstad fra sommersesongen 2019. Ulstein vant kontrakten i konkurranse med flere andre verft.

  • Miljø
Motta nyhetsbrev fra Transport & Logistikk

- Det er svært gledelig at norsk verftsindustri har vist seg internasjonalt konkurransedyktig og at Color Line bidrar til en videreutvikling av norsk maritim næring, sier konsernsjef Trond Kleivdal i Color Line.

- Dette er en viktig milepæl for oss, og vi ser frem til det videre samarbeidet med Color Line, sier konsernsjef Gunvor Ulstein i Ulstein Group.

[factbox id="1"]

Grønn teknologi

Color Lines miljøstrategi preger rederiets satsinger. Fartøyet tar i bruk nye løsninger for å redusere støy og utslipp. Skipet blir en plug-in hybrid, der batteriene lades via en strømkabel med miljøvennlig strøm fra landstrømanlegg eller lades om bord fra skipets generatorer. Med landstrøm i Sandefjord vil alle norske havner som Color Line trafikkerer ha landstrømanlegg. Skipet vil ha full batteridrift inn og ut fjorden til Sandefjord indre havn, og skipet vil derfor ikke gi utslipp til luft av skadelige miljøgasser eller nitrogen- og svovelforbindelser i dette området.

Det 160 meter lange skipet, med arbeidsnavnet «Color Hybrid», kan ta med 2 000 passasjerer og 500 biler. Det vil ha nesten dobbel kapasitet som «M/S Bohus», som etter planen skal fases ut når det nye skipet skal settes i drift sommeren 2019. Skipet vil gi betydelig økt kapasitet på strekningen mellom Norge og Sverige, og vil representere et utvidet og forbedret servicetilbud om bord og dermed en ny og bedre reiseopplevelse.

Det nye skipet vil bli bygget til norsk flagg og bli registrert i Norsk Ordinært Skipsregister (NOR). Color Line er i dag det eneste rederiet i den internasjonale passasjer- og godstrafikken til og fra Norge med skip i norsk skipsregister og med norsk hovedkontor.

Den totale sysselsettingseffekten av byggingen representerer om lag 950 årsverk i følge en ringvirkningsanalyse utarbeidet av MENON.

TUNGTRANSPORT/20. november 2018

Vekekvilen til tungbilsjåførar skal bli kontrollert

– Regjeringa jobbar for trafikktryggleik, sunne konkurransevilkår og gode arbeidsmiljø for yrkessjåførar. Vi ønsker til dømes ikkje at tungbilsjåførar bur i køyretøya sine over lengre periodar. Eg er derfor glad for at Statens vegvesen no har gjennomført eit forsøk med kontroll for å hindre at tungbilsjåførar tar vekekvilen i køyretøya, seier samferdselsminister Jon Georg Dale. Les hele saken

TRAFIKK/20. november 2018

Politiet får tilgang til vegvesenets registre

– Regjeringa er opptatt av å kjempe mot og førebygge kriminalitet, og vi ønsker å sikre politiet sitt behov for opplysningar. Difor foreslår regjeringa no at politiet får tilgang til opplysningar frå motorvogn-, førarkort og bilderegisteret til Statens vegvesen. Tilgang til informasjon til dømes frå desse registra kan vere avgjerande for eit effektivt politiarbeid, seier samferdselsminister Jon Georg Dale. Les hele saken

VEGTRANSPORT/19. november 2018

Noreg ønskjer klare reglar, betre arbeidsvilkår og tryggare vegtransport

– Det er viktig å fremme norske posisjonar i EU-systemet. Eg er oppteken av å bruke dei kanalane vi har til å påverke utviklinga av regelverket som gjeld vegtransport. I lag med dei andre landa i Road Alliance vil vi sikre ein meir rettferdig konkurranse, innføre betre køyre- og kvitetidsordningar og hindre sosial dumping, seier samferdselsminister Jon Georg Dale. Les hele saken

Til toppen